Bruno Latour: wywiad„Nowa klasa ekologiczna” (5/12)
Aby można było walczyć, twierdzi pan, że muszą powstać nowe klasy geospołeczne, których członkowie mają wspólne interesy. Czy taka klasa ekologiczna istnieje? Piąta część wywiadu na wyłączność z francuskim filozofem, antropologiem i socjologiem Bruno Latourem.