Bruno Latour: wywiadNowy świat (1/12)
Kiedyś świat składał się z przedmiotów, którymi mogliśmy sterować. Jednak ten świat odszedł do lamusa. Jaki powinniśmy mieć pomysł na postęp i dobrobyt? Część pierwsza wywiadu na wyłączność z francuskim filozofem, antropologiem i socjologiem Bruno Latourem.