Bruno Latour: wywiadKoniec nowoczesności (2/12)
Nowoczesność opisuje okres w historii, który należy już do przeszłości. Druga część wywiadu na wyłączność z francuskim filozofem, antropologiem i socjologiem Bruno Latourem.