Anonimowe matki
Idealna dzieli się z Anonimowymi Matkami swoim marzeniem – chciałaby zostać influencerką macierzyńską na social mediach, zupełnie jak jej idolka z Instagrama. Ale czy to na pewno dobry pomysł? Gang matek rozważa wszystkie za i przeciw.