Anonimowe matki
Pastylki, które zrobią z ciebie perfekcyjną matkę? To brzmi jak dystopijne nowe wcielenie suplementów diety. A jednak – zdesperowana Helene sięgnie po jakiekolwiek rozwiązania, by uporać się z codziennymi problemami, które są dodatkowo potęgowane przez presję otoczenia.