Haiti: Szpital na łasce gangów37 min
Gdy przybywamy do szpitala w Port-au-Prince, ambulansy właśnie przywożą ofiary strzelaniny. Od kilku miesięcy takie ataki są tu na porządku dziennym. Przestępcze gangi sieją terror i kontrolują całe dzielnice. W reportażu towarzyszymy w akcjach ratunkowych Lekarzy bez Granic, którzy ratują mieszkańców i mieszkanki pogrążonej w chaosie stolicy.