Haiti: Doctors at the Heart of Chaos
The killing of President Jovnel Moïse in July 2021 sparked off massive insecurity in Haiti. Port-au-Prince is overrun with dozens of armed groups and hospitals are struggling to keep up with the many victims caught up in the crossfire.