Andy: cuda natury360° Świat bez granicKolumbia: Schronienie dla transkobiet
Za dnia pracują ciężko jak mężczyźni na plantacjach kawy. Wieczorem stają się tymi, kim się czują: kobietami. Choć odrzuciło je społeczeństwo, znalazły pocieszenie i stworzyły własną komunę. Zapraszamy Was do ich niezwykłego domu w kolumbijskich Andach – oazy wolności na wysokości 1600 metrów.