360° ReportageThe Indigenous Trans Women of the Andes
Emberá Chamí live in the Andes Mountains, a region famous for its high quality coffee. Ostracised by conservative Colombian society, the trans women of this ethnic group find refuge on a coffee plantation that enables them to earn a living. among a community of like-minded peers.