Klash: Sztuka w akcji
Z g****a bicza nie ukręcisz? Artysta Piero Manzoni udowodnił, że to nieprawda. W 1961 roku rozpoczął w Mediolanie kontrowersyjną akcję: zaczął puszkować (rzekomo) własne odchody w celu przekształcenia ich w dzieło sztuki indeksowane do wartości złota. Film z lektorem.