Klash: Sztuka w akcji
24 czerwca 2012 roku francusko-algierski artysta Adel Abdessemed wychodzi ze swojej pracowni w 10. dzielnicy Paryża, oblewa się płynem i staje w płomieniach. Ogień Adela to ogień wszystkich buntów, od protestów mnichów tybetańskich, po Arabską Wiosnę. Film z lektorem.