Przyszłość emerytur
Wraz z dwójką młodych bohaterów, dokument przygląda się naszym obawom i uprzedzeniom oraz przedstawia interesujące pomysły z całej Europy. Jedno jest pewne: reformy powiodą się tylko wtedy, gdy głos wszystkich obywateli będzie wysłuchany!