Gimnastyka (intelektualna)
Wiecie, czym jest “riddim”? To instrumentalna baza reggae. Riddimów istnieje cała masa, ale jeden zasługuje na szczególną uwagę – przemierzył bowiem cały świat, a narodził się w Japonii.