Japanese Regqae6 min
Reggae emerged in the 1960s and in 1985 Wayne Smith's Under Mi Sleng Teng revolutionised the genre. But the riddim of this famous song didn't come from the island - it was written by a Japanese woman, Okuda Hiroko, an employee at Casio.