Z życia na ekran
Przedstawiamy fabularyzowaną historię prawdziwie inspirującej ekipy: piłkarek Stade de Reims, które w 1968 roku grały niezapomniane mecze w Meksyku, Azji, czy Stanach Zjednoczonych. Były feministkami, pionierkami kobiecego futbolu i symbolami zmieniającego się społeczeństwa.