Argentyna, kraj straconych szans13 min
Wyruszamy w podróż do Argentyny. Postaramy się dowiedzieć, dlaczego ten zasobny kraj nie doświadczył rozwoju, który prognozowano mu w latach 20. XX wieku. Przyjrzymy się źle ulokowanym inwestycjom, nierówności i korupcji. Zastanowimy się też, jaką rolę odegrał w Argentynie brak strategii i ambicji geopolitycznych.