20 lat po 11 września
9 września 2001 roku prawie trzy tysiące osób zginęło po porwaniu czterech samolotów pasażerskich przez terrorystów z Al-Kaidy, dowodzonych przez ich przywódcę Osamę bin Ladena. Od organizacji dżihadystycznej po Daesh i Boko Haram, spoglądamy wstecz na ponad dwie dekady walki z islamistycznym terroryzmem.