Jürgen Habermas - Europejski filozofFrankenstreamNarodziny streamingu
Streaming narodził się w 1995 roku, ciekawym zbiegiem okoliczności - krótko po utworzeniu panelu klimatycznego IPCC. Ojcowie streamingu uznali go za nowy cudowny wynalazek, nie wiedząc, że w rzeczywistości stworzyli monstrum. Bowiem wraz z rosnącą popularnością streamingu, zatrważająco szybko zaczął rosnąć jego ślad węglowy. Film z lektorem.