Frankenstream: The Devouring Monster (1/4)Babystream: Born Premature
Frankenstream is a fable for our times about the rise of streaming technology. What was just fun at first has now taken over our lives and become an all-consuming monster with a massive carbon footprint. The story begins in 1995 when the internet was young and free.