Toyen: nestorka surrealizmu
Niezależna, nieskrępowana, oryginalna i feministyczna. Taka była Marie Anna Cerminova, pseudonim Toyen. Była malarką nieznaną szerokiej publiczności. By opowiedzieć o życiu i surrealistycznej twórczości tej tajemniczej i nonkonformistycznej kobiety, zanurzamy się w archiwa i rozmawiamy z osobami, które ją znały. Pytamy o nią specjalistów, pasjonatów i kolekcjonerów.