Czy mRNA ochroni nas przed rakiem?24 min
Najpotężniejszą bronią przeciwko pandemii Covid-19 okazała się mało znane ogółowi społeczeństwa mRNA, które jednak od ponad dwudziestu lat znajduje się pod lupą profesjonalistów. Jej pionierzy początkowo dążyli do znalezienia szczepionki przeciwnowotworowej; czy po sukcesie walki z koronawirusem będziemy mogli wreszcie pozbyć się też raka?