Czy słyszymy tak samo?23 min
Od urodzenia otaczają nas dźwięki i hałasy, które kształtują nasze postrzeganie świata. Nie ma urodzin bez odśpiewania „sto lat”, nie ma filmu bez ścieżki dźwiękowej, nie ma fajerwerków bez huku. Jaki wpływ mają na nas dźwięki? I czy wszyscy słyszymy te same rzeczy?