Dżihad w Europie (3/3)
Wojna domowa w Syrii nie ma końca. W 2014 roku ISIS wyłania się z chaosu w Syrii i ogłasza kalifat. Międzynarodowa koalicja reaguje na ataki terrorystyczne w Europie w latach 2015-2017 i promuje upadek ISIS. Po zabójstwie francuskiego nauczyciela Samuela Paty'ego, debata na temat karykatur Mahometa rozgorzała na nowo ...