Kierowca z Buczy
Jesteśmy w Kabulu, 18 miesięcy po tym, jak władzę przejęli talibowie i ustanowili tam islamski emirat. Relacjonujemy, jak dziś wygląda kraj i kryzys gospodarczy, z którym borykają się jego mieszkańcy i mieszkanki. Rozmawiamy też z kobietami, którym odebrano prawo do edukacji i pracy. Dokument z lektorem.