Psycho - Ja i schizofreniaPsychoBugs
Przed pandemią, między klubami i imprezami Carlotta była przyzwyczajona do życia pełnego bodźców. Teraz jednak czas stanął dla niej w miejscu. Podobnie jak u wielu innych, dziewczyna znalazła się w obliczu rzeczywistości, o której nigdy nie myślała: w świecie na co dzień pełnym bodźców nuda jest tematem tabu.