Czy żyjemy w Matrixie?5 min
Od tysięcy lat ludzie zadają sobie to pytanie: czy świat, w którym żyjemy jest realny? A może żyjemy w symulacji? Dociekali już tego Platon i Kartezjusz, a do mainstreamu wprowadziły to twórczynie filmu “Matrix”.