Historia kempingowania
Kemping to pierwszy wyjazd bez rodziców i okazja, by zbliżyć się do natury. Bez pryszniców i przenośnych toalet, za to z komarami i jedzeniem z puszki. Tak kempingowali nasi rodzice. A my? Kampery powróciły, ciągnie nas do lasów i nad jeziora, ale warunki są już inne. Niektóre dzisiejsze kempingi to eksluzywne wioski urlopowe.