Spotkania z Historią
Ta czarna skała zrewolucjonizowała nasze życie w XIX wieku. Pchnęła do przodu gospodarki, przyspieszyła industrializację i spustoszyła środowisko. Dziś węgiel jest surowcem strategicznym geopolitycznie i zabójcą klimatu, który zagraża przyszłości naszej planety. W dokumencie znawcy tematu szczegółowo przybliżają nam historię węgla.