Mel Gibson
Hollywoodzkie błękitne spojrzenie, olbrzymie gaże i popularność, a w środku udręczona dusza. Mel Gibson był jedną z najjaśniejszych gwiazd swojej epoki. Później wszystko runęło: jego film “Pasja” został nazwany antysemickim, Gibson uzależnił się od alkoholu, rozwiódł się i został oskarżony o przemoc. W tym wnikliwym portrecie przyglądamy się historii Gibsona, jego osobowości i hollywoodzkiej machinie, w trybach której zaistniał.