Dubaj: koniec emirackiego snu?
Złoża ropy w Zatoce Perskiej od lat były magnesem na pracowników. Jednak po wybuchu pandemii, wielu z nich zostało zwolnionych – często bez żadnego odszkodowania ani ostatniej pensji. Niektórym pracodawcy zarekwirowali paszporty. Inni nie mogą pozwolić sobie na bilet powrotny, bo ceny lotów się podwoiły.