Gajaland (2/4)
Po eksperymentach z alternatywnym stylem życia "Plemię" rozpoczyna utopijny projekt: mający trwać szesnaście lat marsz dookoła planety, aby ponownie połączyć się z koczowniczym życiem i podnieść świadomość ludzkości na temat kryzysu klimatycznego. Wkrótce jednak członkowie grupy zostają oskarżeni przez swoje rodziny i prasę o manipulację. Schroniwszy się w Belgii, ich "przewodnik" Norman William próbuje znaleźć sposób na sfinansowanie ich działalności. Policja prowadzi jednak przeciwko niemu śledztwo...