Kiedy Ziemia się nagrzewa
Choć Ziemia zna okresy ocieplenia, temperatura nigdy nie rosła tak szybko, jak dziś. Naukowcy przyglądają się ostatniemu okresowi cieplarnianemu, który miał miejsce 50 milionów lat temu, by zrozumieć, jak rośliny i zwierzęta mogą reagować na obecny kryzys klimatyczny.