Natura Europa
Przez niemal 500-letnią szkocką sosnę zwyczajną poznajemy jeden z najbardziej niezwykłych ekosystemów Europy. To opowieść o dzikiej przyrodzie, odradzających się lasach i mieszkańcach szkockich puszcz – od orła przedniego i rzadkiego głuszca po rudą wiewiórkę. Film ukazuje siłę natury oraz zmieniającą się relację człowieka z krajobrazem.