Sekretny kod miłości5 min
W epoce Internetu opcje randkowe dla gejów są jak nigdy różnorodne i praktyczne. Jak było, nim powstał Internet i aplikacje? Przed randkami online geje mieli kod chustkowy: tajny język pozwalający wtajemniczonym na komunikowanie swoich seksualnych upodobań przy pomocy chustek lub bandan. Pomysł ten pochodzi aż z czasów… Dzikiego Zachodu!