Carbonara à la Fellini5 min
Federico Fellini jest znany ze swoich ekstrawaganckich produkcji: na jego planie notorycznie panowała mieszanka chaosu i kreatywności. Dlaczego reżyser kazał swoim aktorom recytować przepis na makaron zamiast tekstów?