Metro. Następna stacja...
W 1931 roku brytyjski grafik, Harry Beck, stworzył zapewne najsłynniejszą mapę metra wszechczasów: przełomową London Underground Map. Ale czy wiecie, że ta mapa jest błędna? Co jest ważne, aby stworzyć dobrą mapę metra, czy kolei? I czemu ich potrzebujemy?