Peru: Złoto za wszelką cenę25 min
Wydobycie złota stopniowo niszczy peruwiański las, róg Amazonii splądrowany przez 400 tysięcy nielegalnych górników. Państwo zdecydowało się walczyć z nielegalną działalnością, prowadzoną głównie przez biednych ludzi, i rozbiło ponad 200 obozów zbudowanych w środku dżungli.