Goethe i DressGate5 min
Goethe to wielki pisarz. W 1810 r. wydał nie powieść czy poezję, a "Traktat o kolorach", w którym zaatakował teorię Newtona, jednego z wielkich naukowców. Ówcześni nie wzięli go na poważnie, ale dziś internetowy mem "dressgate" pokazuje, że kwestia kolorów jeszcze się nie wyjaśniła.