Spotify w NRD6 min
Niekończące się korytarze i studia nagraniowe z najlepszą jakością dźwięku na świecie: Funkhaus z Berlina Wschodniego był największą rozgłośnią radiową w NRD. Elisabeth Heller, ówczesna programistka, przedstawia nam tę perełkę architektury Bauhausu, po latach zapomnienia powoli powracającą do życia.