Spotify for the GDR6 min
With its never-ending corridors, beautiful auditoria and recording studios with arguably the best acoustics in the world, the Berlin Funkhaus was the biggest and most advanced centre for radio broadcasting in the German Democratic Republic. Music publisher Elisabeth Heller, who worked there during its heyday, is our guide.