ARTE Reportage - Salwador: więzienie niczym gułagARTE Reportage
Nowe morderstwa i ataki w każdym tygodniu: Od czasu rozbrajania partyzantów inne grupy zbrojne próbują wypełnić próżnię władzy. Zarówno prawicowe, jak i lewicowe grupy paramilitarne chcą przejąć władzę nad handlem narkotykami i kopalniami złota. Pomimo międzynarodowej pomocy prawie nikt w Kolumbii nie jest zadowolony z postępów procesu pokojowego.