Poczta lotnicza w Afryce26 min
Po założeniu w 1918 roku spółki, która stanie się następnie słynnym Aéropostale, Pierre-Georges Latécoère dążył do przekroczenia Pirenejów i przelotu nad Hiszpanią, aby połączyć Francję z kontynentem afrykańskim. Wyczyn ten osiągnął w ciągu niecałych pięciu lat: w maju 1923 roku linie lotnicze Latécoère przybywają do Dakaru.