Alfons Mucha: barwne życie mistrza plakatu
Alfons Mucha uważany jest za jednego z pionierów secesji. Jego kultowe plakaty z charakterystycznymi motywami botanicznymi zna cały świat. Nie wszyscy wiedzą jednak, że główną inspiracją czeskiego grafika była sztuka bizantyjska, a sławę zawdzięcza pewnemu spotkaniu z aktorką Sarą Bernhardt. Ale nie było to jedyna ciekawa znajomość w życiu artysty.