Podróż wokół Morza Śródziemnego
Na Sycylii odkrywamy region wulkanu Etna, a także poznajemy pomysłowe osoby, które robią ubrania ze skórki pomarańczy. W Palermo spotykamy się z aktywistą antymafijnym i burmistrzem Leolucą Orlando, znanym z polityki przyjaznej migrantom.