A Mediterranean JourneyItaly
In Sicily, we explore the frozen summit of Etna, discover clothing made from orange peel, and meet an activist from an anti-Mafia movement in Palermo, and talk with the mayor of the city, Leoluca Orlando, known for his migrant reception policy.