Liban: ucieczka w cieniu bomb
Równość płci jest zapisania w tunezyjskiej konstytucji od 2014 roku. Wśród ustaw, które ostatnio weszły w życie najbardziej symboliczną jest prawo kobiet do poślubiania nie muzułmanów, a najbardziej ambitną: nowa ustawa przeciwko przemocy wobec kobiet przegłosowana w lipcu zeszłego roku – pierwsza taka ustawa w muzułmańskim kraju.