Ekwador: „kliniki” właściwej drogi25 min
W Ekwadorze powstaje coraz więcej specjalnych „klinik rehabilitacyjnych”, mających na celu „wyleczenie” swoich pacjentów z homoseksualizmu. Mężczyźni są głodzeni i bici, kobiety gwałcone i zmuszane są do noszenia makijażu, mini i butów na obcasie, by „połączyły się ze swoją kobiecością”.