Ecuador: Christ's Clinics25 min
Anti-discrimination laws protecting gay people are enshrined in the Ecuadorian constitution. Yet in this religious country so called rehabilitation clinics offer “treatments” to cure men and women of their homosexuality with shocking levels of violence, all in the name of Christ.