(Prawie) cała prawda: Neil Armstrong & Elon Musk(Prawie) cała prawda: Bruce Lee
Karykatura gwiazd w 3 minuty. W dzisiejszym odcinku: Bruce Lee, którego uczniami byli między innymi Steve McQueen i James Coburn!