(Prawie) cała prawda: Mario & Zelda(Prawie) cała prawda: Neil Armstrong & Elon Musk
Karykatura gwiazd w 3 minuty. W dzisiejszym odcinku: Neil Armstron i Elon Musk. Pierwszy z nich jako pierwszy postawił stopę na księżycu… a drugi chce nas wysłać na Marsa!